Sunday 5 February 2012

know nothing

Apabila kebosanan dah melande, akhirnye aku buat keputusan tok cipte satu blog yang aku boleh tulis ape je yang aku nak selagi tak menyentuh hal2 sensetif..mmg aku buat blog ni tok hlgkn bosan je..mksdnye klu ak xbosan aku xkn post ap2 la..mgkn ni la khidupan aku akn dtg..nk cite ngn kwn xsume blh dikongsi..nk cite ngn family mcm xssuai..mgkn ni je la cre terbaik tok ak hlgkn bosan n tension..

Kehidupan aku sblm ni blh dikatekn seronok jugak..smpai la satu tahap ak ditawarkn blaja di sebuah universiti di tanah air..kehidupan aku mule brubah..from positif to negatif..tp xla smpai ke kancah kemaksiatan..mksd ak dlm dnie blaja ak..dulu mse ak kt kolej ak rjin study..blh dikatekn setiap mse ak kt lib stdy..xponteng kls..sbb ak ad kwn2 yg slalu tgo & nsht kn ak ble ak xstdy & nk ponteng kelas..tp skrg dgn sewenang2nye ak ponteng kls..apth lg bku2 yg aku pndg ble nk exam..

Secare jujur nye aku rndu kehidupan aku kt kolej..tp apekn daye hari smlm xmgkn akn mnjd hri ini..& hari ini xmgkn jd hari esok..sbb tu la kte kne nkmati khidupan kte setiap hari xkire suke atau duke..tu la yg aku dpt pelajari dr khdpn aku dr dulu smpai skrg..apatah lg skrg ramai kwn2 ak yg da sisihkn aku sbb aku ni bknla seorg yg sosial..bejln tnpe hale tuju, enjoy ssuke ati, melepak tnpe alasn bkn diri ak..aku seorg yg agk pndiam tp ske mmberontak dlm ati..bkn aku xnk luahkn..cme aku tkt ad yg trase ati ble ak luahkn isi hati aku..tu je..mgkn sbb tu la ramai kwn2 aku yg ske besosial sisihkn ak..

Sedih ttp sedih..tp ak bsyukur skurg2nye ak xla besosial belbhn wlupn sbnrny besosial tu perlu..bg ak plk..mmbce, berehat, suasane sunyi blh tenang kn ak..music..aku akn dga ble ak ad mood je..pelik kn khdpn ak..msti rmai yg anggp khdpn aku ni mmbosankn..mybe btl tp bg aku mcm 'heaven'..sng dpt ktenangan..kwn plk antre list teratas yg penting dlm hdp ak..jd agk ssh nk mgekalkn due2 2 serentak..tp alhamdulillah ak msh ad kwn baik yg setie besame aku ssh & senang..thx guys..

No comments:

Post a Comment